2010. április 10., szombat

Sietős szombati ebéd


Sziasztok!

Ma ebédre egy nagyon egyszerű és gyors ételt kellett készítenem, mivel a délelőttöt a Millenárison töltöttük kis családommal, így amikor haza értünk az éhes falkának össze kellett dobnom valami finomat. 

Így jutottam arra az elhatározásra, hogy baconbe tekert csirkemájat készítek petrezselymes újkrumplival és sajtos brokkoli volt sali helyett még mellé. 



Nagyon finom lett, mivel ha már egyszer ilyen snassz ételt csináltam legalább a fűszerezése legyen különleges: a csirkemájat ezért bedörzsöltem oregánóval és zúzott fokhagymával, majd betekertem a baconnel, mindenkinek nagyon ízlett még Szofinak is, aki ugyan még csak 1,5 éves mégis Ő az egyik legnagyobb kritikusom és fejlett kis ízlelőbimbói egyre jobban kedvelik a fűszeres, különleges ételeket! Tudom, hogy nem szabad még ilyen korán nehéz ételeket adni a gyerekeknek és nem is szoktam, de ha olyan ételt készítek amit ő nem ehet meg, akkor is megkóstolhatja! Nem szeretném, ha kirekesztve érezné magát!:-)

A brokkolit is kicsit feldobtam: tejfölt összekevertem majonézzel (lásd Befőttek és házi készítmények), egy kis kanál dijoni mustárral, sóztam-borsoztam, és mozsárban durvára törtem a szerecsendiót, meg egy kis római köményt, ezt is hozzáadtam, majd ezt öntöttem a már főtt brokkolira, ennek a tetejére pedig reszelt füstölt sajtot szórtam, majd 200 fokos sütőben aranybarnára pirítottam. 



Isteni lett és végre az Én kis válogatós szerelmemet is el tudtam kápráztatni valami hagyományos, ámbár mégis különleges étellel, ugyanis Ő szinte csak az egzotikus kajákért van oda! Most már legalább Ő is elhiszi, hogy a fűszerezés nagyon fontos és nem csak úri heccből vásárolom a drágábbnál, drágább különlegességeket és ültetem tele a kertet az általa gaznak titulált finomságokkal!
Remélem mindenki kedvét meghoztam egy kis egyszerű, gyors és hagyományos ebédhez, hiszen ne feledjük a kevesebb, néha több!

Jó főzést!

Puszi:

Petrezselyem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső