2011. május 4., szerda

Nemsokára grillezhetünk

Ma van a szülinapom pom pom....:-)
És ennek örömére csodás meglepi várt reggel, amikor félkomásan kibotorkáltam a fürdőbe, majdnem hasra estem az ajándékomban egy gyönyörűséges kerti grillezőben, faszenes, szép zöld, a kedvenc színem! 




Juhé!:-) Attól különleges, hogy a szerelmem utálja ezt a színt, de erőt véve férfi önzőségén mégiscsak emellett döntött! Tényleg nagyon szép, profi gép és már szombaton felavatom, ugyanis szép marha fehérpecsenyét is kaptam mellé, ezenkívűl sok-sok kiegészítőt grill csipeszt, tálakat, nyársat szóval teljes az arzenál! Ez a legjbb ajándék amit kaphattam! Ezúton is köszönöm!:-) 
Már össze is állt a fejemben a tökéletes pác, mézes lesz, fűszeres és természetesen nagyon finom, mellé pedig fűszeres paradicsomot is sütök, és kis kenyereket sütök! Annyira várom! Ha fúj, ha esik Én akkor is grillezek, akkor is a teraszon, ha kell téli kabátba, de remélem meghallgatnak az égiek és szép napos idő lesz...

Jó főzést és evést!
Ui: Én ma hanyagolom, mert délután még vár meglepi, Széchenyi fürdő és vacsi, a lányok meg Kekénél lesznek szóval ma full kényeztetés lesz....

Puszi:

Petrezselyem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső