2011. április 23., szombat

Végre húsvét, és újabb finomságok

Végeztem minden húsvéti teendőmmel, szóval teljesen kipurcanva várom a nyuszit, de legalább nyugodt lelkiismerettel alszom ma! Egész nap a konyhában tüsténkedtem, a fazekakban rotyogott a sok finomság, a sütő egész nap melegített, szóval sűrű napom volt, de megérte, mert rengeteg isteni ételt készítettem! Majdnem minden ugyanaz lesz, mint tavaly, bár egy két dolgon változtattam, némelyeket elhagytam, de például isteni bárány sültet (lásd.Bárány, menta és csicseriborsó á la Casa Moro)
készítettem, mivel anyósoméktól kaptam csodaszép bárány lapockát, és bordát, úgy hogy a kedvenc pácomba pihentettem másfél napot 



és ma kisült! Olyan jó illata van!
Hagyományos tejes foszlós kalácsot sütöttem (lásd Húsvéti finomságok II.), ami most még finomabb lett, mint karácsonykor, egyre profibb leszek, bár idén aszalt szilva nélkül készült.



Előételnek házi főtt sonka lesz, kaszinó tojás, és köretnek készítettem tejfölös krumpli salátát.



A főzés mellett, -ami azért valljuk be tavalyhoz képest kicsit szerényebb lett- most a dekorációra is komoly figyelmet fordítottam, szép kis asztali díszt kreáltam, az ajtón díszeleg a nyuszis isten hozott dísz, a barkafán lógnak a szépséges tojások, szóval mindenhol nyulak, csibék virítanak és nagyon izgulunk, hogy mit hoz a nyuszi!:-)







Olyan jó érzés, hogy egész napi munkám gyümölcsét holnap learathatom, mert minden nagyképűség nélkül mondhatom nagyon finom lett minden, főleg a sonka, ami persze a hentesemnek köszönhető, de amiket én készítettem azok is tökéletesek, remélem ezt a többiek is így gondolják majd!:-)

Kellemes húsvéti ünnepeket mindannyitoknak, sok locsolót, vagy egyet se, aki utálja, sok tojást fiúk, sok finomságot, örömet és persze pihenést!:-)

Puszi mindenkinek!

Petrezselyem!

Ui: természetesen jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső