2011. április 6., szerda

Snidlinges tejföl héjában sült krumplival


Nem véletlen, direkt írtam fordítva, mivel nagyon sok tejfölt ettem hozzá!:-)
Annyira kívánta a főtt krumplit, hogy ki kellett valami finomat találnom, ami ráadásul nem is hizlal, nem is húsos, szóval valami gyors és könnyű kis ebédet! Így jutottam el a fent említett mennyei mannához! Az alap ötletet mindenképpen a konyhakertem adta, hiszen arra lettem figyelmes, hogy a snidling burjánzik és az illata mennyei! Mivel volt friss házi tejfölöm is a tejfölös öntet gondolata rögtön megszállt, de fel kellett dobnom valamivel, így egy kis dijoni mustárral spékeltem meg! A krumplit kevés vajjal héjastul megsütöttem, sóztam, borsoztam és a tejföllel ettem! Mennyei volt! Ferinek csináltam hozzá tonhalkrémet és friss ropogós bagettet is tettem neki mellé! Nyam-nyam! Még vacsira is faltam belőle!

Hozzávalók (2 személyre):

6 szem krumpli
100 gramm vaj
1 csokor snidling finomra vágva
200 gramm tejföl
1 tk dijoni mustár
durvaszemű só
frissen őrölt bors

Elkészítés:

A krumplikat alaposan megmossuk, majd tűzálló tálba tesszük, a szobahőmérsékletű vajat felkockázzuk és a krumplira dobáljuk, majd sót, borsot szórunk rá 



és 180 fokon megsütjük 25 perc alatt!
Amíg sül elkészíthetjük a snidlinges finomságot. Keverő tálba tesszük a tejfölt, hozzádjuk a snidlinget, sót, borsot, mustárt és alaposan elkeverjük.



A kész krumplit megszabadítjuk a héjától, egymás mellé rakjuk és középre kanalazunk bőven a tejfölből. 




Mellé pirítóst kínálhatunk, de magában, illetve grillezett húsok köreteként is mennyei! 

Jó étvágyat!

Puszil:

Petrezselyem

1 megjegyzés:

  1. Isteni fini lehet, de ha még ezt megspékeled egy kis sajttal, összesütöd úgy, akkor az aztán a mennyei lakoma!!! üdv; Keke:)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Recept kereső