2011. szeptember 1., csütörtök

Koktélrák chillivel-penne tésztával


Ismét egy kicsit mediterrán jellegű ételt készítettem, de igazából eléggé vegyes, mert curry is van benne, ez is egy gyors, könnyen összedobható hétköznapi kaja, tökéletes és isteni! 

Persze sokkal finomabb, frissebb tengeri herkentyűket eszünk majd, de azért a semminél ez is jobb!

Teljesen olyan vagyok, mint egy gyerek, már ma bepakoltam, készen van a gyógyszeres tatyi, a ruhás bőröndök is bepakolva várják az utazást és már számolom, hogy hányat kell aludni!:-) Szofi is lázban ég, mindennap megnézzük a tengerparti képeket, beszélgetünk, hogy mi mindent fogunk csinálni, milyen kagylót gyűjtünk majd, kinek hozunk ajándékban...stb. Olyan jó, hogy ilyen nagy lány lett, mert már úgy lehet vele beszélgetni, mint egy felnőttel, izgul és mindig azt álmodja, hogy a hullámokban úszik, bár nem nagyon vagyok abban biztos, hogy tudja mi az a hullám, de egy biztos polippal akar találkozni, de ezt nem ígérhetem, hacsak nem a tányérján!:-)
Szerintem el is búcsúzok, mert holnap már nem biztos, hogy jelentkezem, nem is biztos, hogy főzök, maximum egy krumpli levest, úgy hogy 10 napra ismét nélkülöznötök kell, de utána visszatérek és már nem is nagyon megyek sehova!:-)



Hozzávalók:

250 gramm penne tészta főzve al dente
200 gramm koktélrák
3 gerezd fokhagyma zúzva
1 ek curry por
3 chilli felaprítva
150 ml tejszín
bors

Elkészítés:

Kevés olívaolajon megdinsztelem a fokhagymát, hozzáadom a chillit, elkeverem, majd beledobom a rákot és megpárolom fedő alatt, sózom, borsozom, végül felöntöm a tejszínnel, hozzáadom a curry-t és mártás sürűsségűre főzöm.

Amikor kész a penne tésztát tányérra szedem, rákanalazom a mártást, parmezánnal megszórom és máris ehetjük!

Jó étvágyat!

Puszi:

Petrezselyem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső