2010. november 16., kedd

Továbbra is avokádó


Tegnap, amikor az avokádó elkészítésének rejtelmeiről írtam és megemlítettem a guacamolét, nem tagadom meg is kívántam, és el is készítettem! 
Éppen kapóra jött, mivel nem főztem és baba nézőbe jött a lányom keresztanyukája, aki nem utolsósorban az unokatestvérem és szeret finomakat enni! 
Sikerült is kiviteleznem a finomságot, mert tényleg jól sikerült, főleg, hogy nem tortilla chipset ettünk mellé, hanem kenyér szeleteket, meglocsoltam kevés olívaolajjal és vöröshagymát  szeleteltem rájuk, majd így betettem grill fokozatra és készre pirítottam, isteni volt, bár semmiképpen nem randi előtti, közbeni, inkább utáni kaja, hiszen a fokhagyma és vöröshagyma együtt elég erőteljes illatot kölcsönöz!:-)


De persze, mi már öreg pár lévén :-) ezzel nem foglalkozunk, csak élvezzük a gasztronómiai csodákat!

Készítsétek el ti is!

Guacamole:

Hozzávalók (4 személyre):

2 db avokádó húsa felkockázva
fél citrom leve
6-7 fokhagyma gerezd
1 db chili paprika finomra vágva
2 dl tejszín (min.20%)
1 fej vöröshagyma finomra vágva
fehérbors

Elkészítés:

Egy tálba dobálunk minden hozzávalót, kivéve a tejszínt és botmixerrel pépesítjük, majd hozzákeverjük a tejszínt és a legvégén ízlés szerint sózzuk, borsozzuk! A fenti pirítóssal is tálalhatjuk, vagy tortilla chipsszel, de akár saláta mellé is tökéletes! A lényeg, hogy mellé Coronita sört kortyolgassunk, amit citrommal és rizzsel dobunk fel!
Jó étvágyat!

Puszil:

Petrezselyem

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a Pöttömhöz :)))))
    Láttalak a Kisalföld Gasztromagazinban!!! Gratulálok :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm! Mindkettő gratulációt!:-)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók

Recept kereső