2010. október 31., vasárnap

Tejszínes csirkemell baconnel és sajttal betakarva

Úgy tűnik sikerül még egy bejegyzést közzé tennem Polett érkezése előtt!:-) Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető ebédet csináltam ma, amit biztosan sokan készítetek el, persze mindenki másképp. Én mindig egy kis pannónia sajttal szoktam feldobni, de ma még egy kevés bacon-t is dobtam a tetejére és rengeteg fokhagymát, illetve zöld fűszert tettem a tejszínbe. Teljesen más íze lett ettől az egy-két változtatástól, mivel én eredetileg a tejszínt összekeverem kevés sóval, borssal és fokhagymát adok hozzá, majd az egészet be a sütőbe és a tetején sajt, de ez a változat isteni és különleges, szóval nem csak egy gyors ebéd, hanem vendég váró is lehet, főleg, ha mellé finom fehérbort kínálunk!:-)

Hozzávalók (4 személyre):

4 szelet csirkemell filé
5-6 szelet bacon szalonna
20 dkg pannónia sajt lereszelve
2 dl főző tejszín
7-8 gerezd fokhagyma zúzva
1 tk bazsalikom
1 tk oregánó
1 tk majoránna
fehér bors



Elkészítés:

A kiklopfolt csirkemelleket sózom, borsozom, majd tűzálló tálba teszem. A tejszínt elkeverem a fokhagymával,  fűszerekkel, fehér borssal, és a sajt egy részével, majd a húsra öntöm, tetejére szórom a maradék sajtot és betakarom a baconnel. 180 fokos sütőben 25-30 perc alatt készre sütöm. 
Mellé köretnek pikáns krumplipürét készíthetünk, vagy párolt rizst!
Ugye milyen gyors és egyszerű?

Jó étvágyat!

Puszil:

Petrezselyem 

2 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Recept kereső