2010. október 29., péntek

Pritamin paprika és túró, mi a túró ez??


Ma egy egyszerű, főzést sem igénylő fogás receptjét osztom meg veletek! Azért írtam "fogást", mert lehet előétel vagy akár egy könnyű vacsi is! Én személy szerint imádom a túrót és a finom pritamin paprikát is, szóval gondoltam a hagyományos tejfölös túróval töltött paprikát -remélem ismeritek, nálunk ez egy hétköznapi vacsi volt, gyerekkoromban- kicsit félturbózóm és mondanom se kell, hogy nagy sikere volt, istenien sikerült, pedig elég ad hoc készítettem! Tettem bele mindent, lila hagymát, fokhagymát, bazsalikomot, egy kevés oregánót, borsot, szóval fűszeres és pikáns lett nagyon!
Remélem felkeltem az érdeklődéseteket és aki eddig nem ismerte a töltött paprika hideg, túros változatát, annak most az egyik kedvencévé fog válni!

Teljesen más témát érintenék röviden, méghozzá, hogy nem tudom mikor jelentkezem legközelebb, mert az előzetes jóslások szerint kedden érkezik a kis csemetém, így valószínűleg 1-2 hétre eltűnök az éterből, bár addig próbálok még egy két ütős recepttel előrukkolni, remélem Polett is hagyja és bent marad még a hétvégén!:-)

Na, de most már jöjjön a lényeg:

Töltött pritamin paprika:



Hozzávalók (3 db nagyobb paprikához):

3 db nagyobb pritamin paprika kimagozva
200 gramm  tehén túró
150 gramm tejföl
100 gramm reszelt pannónia sajt
1 kisebb fej lila hagyma finomra vágva
2 gerezd zúzott fokhagyma
1 tk bazsalikom (friss finomra vágva vagy szárított)
1 tk oregánó (friss finomra vágva vagy szárított)
frissen őrölt fekete bors

Elkészítés:

Egy keverő tálba összekeverem a túrót, a tejfölt és a reszelt sajtot, majd beledolgozom a fokhagymát, a lila hagymát, a fűszereket és megtöltöm vele a megmosott és kimagozott paprikákat.
Én vacsira készítettem és friss rozskenyeret pirítottam hozzá, amit melegen megkentem egy kevés, isteni belga vajjal, mellé pedig forró citromos teát ittunk! Nagyon finom volt!:-)


Ha marad a töltelékből be is tölthetjük további paprikákba vagy akár kenyérre kenve, szendvics krémként is fogyaszthatjuk!

Jó étvágyat mindenkinek!

Sok puszit küld:

Petrezselyem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső